Ars poetica

Az ingot egy fém öntvény "tömb" ami további megmunkálásra vár. Az alábbi munkáimat azoknak ajánlom akik közel érzik magukhoz a kézművességeket vagy csak szeretnek álmodozni.

The Ingot is a casted piece of metal witch is waiting for the further processing. I offer these works for the people Who prefere the handcrafted artworks or just like to spend time with daydreaming.

2013. április 5., péntek

zsebkés restaurálás_restoring a pocket knife

Eddig a blogon zsebkésről még nem esett szó, de a napokban hozzám került egy igen apró bicska, ami annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem felújítom és közzé teszem, hogy örülhessetek ti is neki.  Az eredeti gyöngyház panelek közül csak az egyik volt már meg, és az is töredezett és hiányos volt, így mindkét panel cseréje mellett döntöttem. Természetesen gyöngyházból készítettem az új paneleket, felszegecseltem majd összecsiszoltam őket. A pengéket nem políroztam fel, csupán a rozsdát távolítottam el róluk, így látható maradt a tárgy kora. A bicska zárt állapotban mindössze 63mm hosszú. A nagyobbik penge éle 31mm, a kisebbiké 24mm. Ez úton is köszönöm az ajándékozónak ezt a parányi kis kést, egy újabb darabbal bővült a gyűjteményem!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése